ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Szkoła Podstawowa nr 18
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 01-11Drukuj informację Ogłoszenie numer: 01-11

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik gospodarczy

Miejsce pracy: Szkoła Podstawowa nr 18 w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział:

Data udostępnienia: 2009-11-18

Ogłoszono dnia: 2009-11-18 przez Andrzej Brychcy

Termin składania dokumentów: 2009-11-27 00:00:00

Nr ogłoszenia: 01-11

Id ogłoszenia: 18-11-2009

Zlecający: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 18

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • posiada obywatelstwo polskie,
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej efektywne wykonywanie zadań na stanowisku,
  • preferowane kierunki: administracja, ekonomia i co najmniej 2 – letni staż pracy,
  • wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 6 – letni staż pracy,
b. Wymagania dodatkowe:
  • znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa pracy, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów oświatowych w szczególności w zakresie bhp w szkołach i placówkach oświatowych,
  • biegła obsługa komputera, faxu, kserokopiarki,
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem,
  • dyspozycyjność, dobra organizacja pracy,
  • komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres obowiązków i uprawnień kierownika gospodarczego:
  • prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły,
  • utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości,
  • prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego,
  • dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp,
  • organizacja remontów bieżących (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją)
  • przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
  • organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia szkoły oraz ochrony administrowanych budynków i terenu,
  • organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego,
  • planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym,
  • realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora,
  • organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły,
  • zlecenie prac o charakterze usługowym (usług transportu, szklenia, serwisu urządzeń, wykonania ekspertyz, wykonanie audytu, robót remontowo – budowlanych, itp.)
  • prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp.,
  • prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów,
  • przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy,
  • udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej,
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,
  • udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych,
  • organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej,
  • kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów,
  • przygotowanie umów wynajmu pomieszczeń szkolnych,
  • prowadzenie rejestru wszystkich umów najmu,
  • prowadzenie rozliczeń z użytkownikami wynajmującymi pomieszczenia szkolne,
  • prowadzenie prac związanych z przekazaniem pomieszczeń nowym użytkownikom,
  • sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników gospodarczych,
  • uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji,
  • odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych,
  • planowanie oraz zakup maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury (kosiarki, maszyny czyszczące, itp.)
  • dokonywanie kontroli wewnętrznej,
  • przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum,
  • prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego,
  • dokonywanie okresowych ocen pracowników na stanowiskach gospodarczych,
  • obsługa techniczna imprez i uroczystości (nagłośnienie, wystrój pomieszczeń, wywieszanie flag),
  • nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska).

V. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • życiorys (CV),
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  • dodatkowe kwalifikacje, uprawnienia,
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2009-11-27 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze, ul. Francuska 10 w terminie do 27.11.2009r. osobiście w godz. 8.00-13.00 lub listem poleconym na adres podany poniżej.
Decyduje data wpływu do szkoły.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: nabór na stanowisko kierownik gospodarczy
c. Miejsce:
Szkoła Podstawowa nr 18
Ul. Francuska 10
65-941 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Wymiar zatrudnienia: 1 etat
  1. Dokumenty, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Telefon kontaktowy 068 455 77 77.
  3. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej szkoły oraz na stronie internetowej BIP.
  4. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
  5. Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej szkoły oraz stronie internetowej BIP.
  6. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

Metryczka informacji

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Brychcy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-11-18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-11-18 12:57:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-08-25 12:24:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
22638 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony